понеделник, 12 юли 2010 г.

Разкрита си


- istrita

1 коментар:

  1. Alo alo .
    Taka pyrwo da zapochna za stariq mi akaunt .
    Beshe ashley1996960 .
    Stardoll mi go iztri ,zashtoto tyrguwah sys sumi nad 60 sd ( kakto po golqmata chast na stardoll. )
    Popitah edna fr Viki ( klarito) dali ima nqkoq priqtelka , koqto prodawa akaunt sys nad 2000 starpoints .. Tq kaza , che ima edna neina sauchenichka , koqto e zarqzaal stradoll i si prodawala kuklata .Dade mi skype na wyprostono momiche ( Iwa) , i tq kaza , che nqma smisyl da q prodawa , a shte mi q podari naprawo . Ako iskash moga da ti dam skype na Iwa .
    Posle za roklqta , KAZAH ti da mi PAZISH .:) koq ot tezi dumi ne razbra . Tezi dni shte si pregledam starite mi nomera w vivatelskiq , che da wzema da ti zwynna da se chyem . ;)


    Zashto imam LE po 2 i 3 stardollara li ?
    Emi zashhtoto moje bi plashtam za tqh po 200-300 stardollara ( a predi maksimuma beshe 60 sd) i pyrwo kupuwam po 3-4 neshta po 60 sd , i posle mi puskat LE to za 2-3 sd . Misli predi da goworish .

    A za wyprosnoto momiche , koeto beshe kupilo edna LE roklq ... tq ima izwestno wreme da mi q wyrne , ili shte si syzdam 200-300 akaunta .. (:




    Kakto znaesh , Desi si ima material za teb , za twoeto 'minalo' w stardoll , i w nai-skoro wreme AZ shte pusna post w Bg stardoll za teb .

    ОтговорИзтриване